Netværksmøder for eventaktører

Aarhus Kommune samler byens små og store eventarrangører til 2 årlige netværksmøder og 4 medlemsmøder, hvor formålet er dialog og synergi på tværs af brancher og aktører.

Møderne er åbne for alle så send gerne invitationer videre i dit netværk eller få dine forbindelser til at kontakte os, så de kommer med på vores mailingliste. Der afholdes 2 årlige netværksmøder og 4 medlemsmøder (besøg hos medlemmerne).

Netværksmøderne er typisk delt i to, hvor Aarhus Kommune starter med at orientere om ”sidste nyt fra kommunen og myndighederne”, hvorefter der arbejdes med et tema. Temadelen kan enten være via oplæg med efterfølgende spørgsmål eller via workshops.

Medlemsmøderne er arrangeret af medlemmet selv som inviterer indenfor i eget hus.

Møderne arrangeres af Aarhus Events, Kultur og Borgerservice i Aarhus Kommune i samarbejde med Medskab. Du kan læse mere om eventnetværket her. Hvis du vil modtage invitationer til næste møde så send os venligst en mail på aarhusevents@aarhus.dk.